فرمانده سپاه ناحیه همدان:

مهمترین هدف انقلاب تمدن سازی است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: افق دید انقلاب پنج قاره را شامل می شود و مهمترین هدف انقلاب تمدن سازی است.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۳۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

مهمترین هدف انقلاب تمدن سازی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی بقایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان همدان اظهار داشت: با تلاش و همت مجموعه بسیج ادارات و کارخانجات و ایفای نقش آنها باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی گفت:  با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا برگزاری انتخابات امید می‌رود بتوان در کارخانجات و ادارات نشست‌های بصیرتی برگزار کرد تا مطالبه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر روی کار آمدن دولت جوان انقلابی محقق شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: افق دید انقلاب پنج قاره را شامل می شود و مهمترین هدف انقلاب تمدن سازی است.

وی اظهار داشت: بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری متعلق به سازمان، جناح و گرایش خاصی نیست و در واقع بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است.

بقایی با بیان اینکه بسیج از مردم، برای مردم و متعلق به مردم است و تکلیف آن نیز نمایندگی انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج دارای راهبرد، برنامه و توان است و از زمان شیوع ویروس کرونا از ظرفیت بسیج به بهترین نحو برای مقابله با این بیماری استفاده شد.

وی افزود: نگاه یک بعدی به بسیج اشتباه است بلکه موظف هستیم این ظرفیت و گفتمان را در اختیار انقلاب قرار داده همچنین همه مدیران، کارفرمایان و مدیران شرکت ها و کارخانجات بسیج را یاری دهند.

* ظرفیت پایگاه‌های مقاومت در ادارات و کارخانجات مغفول مانده است

فرماندار همدان نیز در این مراسم گفت: ظرفیت پایگاه‌های مقاومت در ادارات و کارخانجات ظرفیتی خوبی است که مغفول واقع می‌شود.

محمدعلی محمدی افزود: پایگاه‌ها دارای ظرفیت های بالایی هستند که باید برای آنها برنامه‌ریزی کرد و در راستای پیشبرد اهداف، از آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه فرمانده پایگاه مقاومت می‌تواند به عنوان یار و مددکار یک مدیر و مجموعه باشد، تاکید کرد: این ظرفیت وقتی مورد توجه قرار می‌گیرد که تفکر مدیریتی یک مجموعه، تفکر انقلابی باشد.

فرماندار همدان عنوان کرد: با توجه به نقطه جمعیتی و پتانسیل‌های موجود در یک کار آمایشی مقرر شد در همه نقاط پایگاه بسیج دایر شد تا فضای با نشاط و معنوی داشته باشیم.

وی خواستار  استفاده از تصاویر شهدا در جلسات شد و گفت: شهید حاج بابایی شهید سال استان و شهید نیکبخت شهید سال شهرستان همدان است.

در این آیین از زحمات امیر ترکاشوند که به مدت سه سال فرماندهی دو حوزه کارگری و کارمندی سپاه ناحیه همدان را بر عهده  داشت تجلیل و امیر رجایی به عنوان مسئول جدید بسیج کارگری و مهدی کدخدامرادی به عنوان مسئول بسیج کارمندی ناحیه همدان معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار